tirsdag 13. mai 2008

Tirsdag.....

I går var vi på handletur til Sverige. Turen gikk først til Charlottenberg, så skulle vi på besøk til Silje ettrpå, og da kjører vi forbi et skilt med Hem T Gårn på!!!! Gjett om unger og mann skvatt da jeg skrek stopp!!!!! He,he. Vi tok turen oppom, men det var desverre stengt. Dit skal jeg ved en annen annledning. Bare sjekk hennes blogg .  Ser ut til å være masse fint der.
Ellers er jeg ikke flink for tiden til å ta bilder. Jeg skal komme sterkt igjen.
Ha en strålende dag! Stor klem fra Kerstin

4 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Vilken underbar tripp ni varit på....

Kram Nilla

Gårdsromantik sa...

Känner igen mig - vrålar ofta stopp i sista minuten gissa om maken är less - men han är snäll och gör som jag säger.

Vad tråkigt att det var stängt.
Hon har ju en jättefin blogg!

Kram Maud

Annika sa...

Hejsan! Har hittat hit till Dig. Vilken fin blogg. Ni for faktiskt nästan förbi hemma på väg till Årjäng. (Antog att Ni åker över Solberga). Jag bor efter kölavägen. Ser att Du gillar stickning precis som mig. Pysslar med all slags handarbete. Kommer att besöka Dig igen. Kram Annika

mali-mo sa...

Så kjekt med en (for meg) ny bloggejente! Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Du får kikke innom iblant når hjemlengselen til Bergen tar deg vet du, så får du kikke litt på bildene fra byen vår..

Kjempefine kort du lager! Ønsker deg en flott kveld!