onsdag 21. mai 2008

Onsdag....

Var en liten tur på Zanz i går. De har virkelig mye fint. Kan gå der i lang tid og bare myse og kikke. Jeg kom hjem med dette igår:
Et bilde og to lysestaker. Kan ikke få nok av fattigmannsølv :). Nå gjenstår det bare å finne fine plasser til tingene.
Idag skal jeg være vakt på skolen til eldstejenten. De skal ta sykkelprøve, så da skal jeg vel stå i ett eller annet kryss og passe på at de gjør de riktige tingene.
Ellers så skal det bakes og ordnes istand til i morgen. Da skal lillegutt ha 17 gutter i alderen 4-5 hjemme på bursdagsfeiring - phuuu :)
Ha en fin dag!
Klem

5 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

'Hejsan Kerstin!

Så fina saker du köpt.Var ute en tur i stan oxå igår men det blev bara mat handlat...inget roligt alls.
Fin hylla du har i inlägget under.

Om du vill beställa så mejlar du mig bara.
sandin_4@hotmail.com
jag har skickat till norge förrut.det är helt ok för mig.
Du kan sätta in pengar eller skicka med posten.Det löser vi på nått sätt.

Kram nilla

Mitt hvite hus sa...

Hei Kerstin
Så mye fint du fant på Zanz. Heldig som har den fine butikken i nærheten av deg.=) Lykke til med bursdagsfeiringen, jeg skal også ha snart bursdagfeiring i huset.=)

Klem og nyt dagen:=

Livy sa...

Heisann!
Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min :-)
Lykke til med byrsdagsselskap, kan tenke emg det er en som gleder seg! Herlige ting du har kjøpt på Zans - eeelsker fattigmannsølv jeg også! Er så stilig synes jeg! Bildet er også skjønt!

Ønsker deg en riktig fin dag!
*klem*

Mitt hvite hus sa...

Heisan
Det ligger en utfordring til deg på min blogg:=)
Ha en strålende fin søndag!

mali-mo sa...

Så fine ting du har kjøpt deg! Elsker fattigmannssølv jeg også, og gjennom de siste årene har det blitt en liten samling etterhvert. Er vanskelig å la være å kjøpe flere selv om jeg har noen fra før...

Imponert over innnsatsviljen! Så mange gutter i den alderen full av sukker, susende rundt i huset...wow, det krever nok sin kvinne! Ha en fin kveld!