mandag 14. mars 2011

Ut på tur.....

aldri sur :) Nå skal jeg komme meg ut en tur. Ta på lydbok eller musik i iPod'en og ta litt Powerwalk.


 Sånn ser det ut akkurat nå på en kommode vi har i stuen.

På fredag var vi invitert av gode venner på nationaltheatret. Vi så Fanny og Aleksander. Det var en utrolig flott forestilling. Varte i 3 timer, men tiden bare fløy. Vi var ute å spiste god mat først. Utrolig deilig å være ute - med bare voksne ;). Tusen hjertelig takk nok en gang min kjære A-M. Glad i deg.
Ha en toppers dag.
Klem

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så herlig å ta gode turer... med musikk på øret... da forsvinner alt stresset i kroppen..

høres ut som dere har hatt en flott helg =))


klemmer til deg min venn.

Anonym sa...

Så flott blomsterpotte...og blomst:-) Deilig med tur og spesielt med musikk i øret. Ha en god dag når du våkner (nå er det natt nemlig) Klem:0)

- sa...

Hei!! Gurimalla så gøy! Ja det er Kalandsvatnet :):):) Vi flyttet inn i 2009. Når bodde du her? Tenkt det, for en tilfeldighet! Kjempe artig! Klem Vilde

- sa...

Haha artig! Det er 48c ja:) Alle naboene våre er veldig misunnelig på den badstuen. :). vet ikke hvordan det var når du bodde her, men nå er det hverfall bygget egen leilighet i kjelleren, der hvor badstuen er:)Jeg elsker planløsningen i huset. Åpent og luftig:) Jeg synes det er såååå gøy å ha "teffet" deg, og legger meg til som følger på bloggen din. Artig at du nevner din bror som var på visning. Vi kjøpte huset dagen før visning. Vi tok en tur opp til husene for å se dem før hovedvisningen. Det viste seg at det var arbeidere på tomten som drev med styling og utvasking av husene. Vi fikk dermed en privatvisning, og konkluderte raskt med å legge inn bud. Vi fikk senere høre at det var mange på den ordinære visningen som var lite fornøyd da de hørte huset allerede var solgt: vi har flere naboer nå som opprinnelig ønsket 48c :)

- sa...

Nå er det bygget nytt kjøkken i kjellerleilig. og det er dusj, toalett og servant i samme rom som badstuen. Det er desverre ikke mange oversiktsbilder av huset på bloggen min, men det kommer etterhvert. Må bare få ordnet med nytt kamerautstyr først;)