fredag 21. januar 2011

Fredag

Virkelig på tide med et innlegg igjen her. Jeg er bare så sliten for tiden, og da blir bloggen forsømt. Det går i hundre her med 3 unger som er veldig aktive. Vi har slalom, fotball, judo, hipp hopp - kan jo ikke ha fri en dag ;). Fredagen pleier å være ledig. Det er ukens deiligste dag syns jeg. Da koser vi oss med noe godt til middag/kvelds. Ofte hjemmelaget pizza :)

I dag skal jeg ut å spise lunsj med en venninne det er lenge siden jeg har skravlet med. Skal bli koselig.

Må bare vise den siste luen jeg har laget. Gjett om den ble poppis blant jentene? Flere som vil ha nå :) Selger de for ca 500 tror jeg. Har sett de i butikken til godt over 1000,- Bare dusken er jo kjempedyr. Den er bare helt topp. Jeg fester den med trykknapp, og da er det jo bare å skifte farge når man vil ;)







Ha en fin helg!!!!
Klem


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Jannike sa...

Kos deg på lunchen. Sååååå fin lue, har sett etter i butikken men har ikke funnet sån. Har sett folk gått omkring med sånne. Bestiller gjerne en svart av dig till 500. Masse klemmer

snupski sa...

Stilig lue!!! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg kan love jeg har jobbet litt med det kortet. Er jo ikke helt tradisjonelt å lage et kort til et homofilt ektepar. Men gøy!! Ha en flott kveld videre!

Tina sa...

Åh vad roligt att få läsa ett inlägg ifrån dig igen! Jag har saknat dig här! Älskar dig! Puss <3