torsdag 16. desember 2010

16. desember

Best thing ever:)). I dag fikk jeg hudlotion. En stor flaske med deilig lotion. Og det beste av alt, man støtter brystkreftsaken ved å kjøpe den. Du er bare unik, kjære Toril. Tusen hjertelig takk.



Jeg satt og pakket inn hennes gaver like etter at jeg kom hjem fra rekonstruksjon etter brystkreft. Fikk pakket ett par pakker, så hvile litt. Nye par pakker før neste hvil :)). Gjett om denne kalenderen gleder meg. Det er det morsomste jeg har vært med på lenge.
Stor klem til Toril i dag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Mitt hvite hus sa...

Heisan

takk for hyggelig hilsen hos meg kjære deg.. skjønner dere har dte travelt..men så hyggelig at ungene har noe de stortrives med... høres ut som de er kjempeflinke...

en slik adventskalender er nok helt sikker svært hyggelig...'body lotion er kjekt å få.,.

Ønsker deg en find ag )=)

klemmer