mandag 13. desember 2010

13. desember

Vi har hatt en flott tur til Bergen. Godt å være hos familien sin. Lille prinsen min ble syk torsdag kveld/natt. Med oppkast og høy feber. Stakkars gutten min, han kjente ikke igjen mammaen sin. Heldigvis så ble han fort frisk igjen. Vi holdt oss inne hele fredagen han og jeg og det gjorde susen. De andre reiste til byen for å se på Sundtnissene og verdens største pepperkakeby. Heldigvis fikk vi tatt turen på lørdagen :)). Det var jo en av grunnene til at vi kom til Bergen.


Bilder lånt/stjelt fra Nina :)



De siste dagers kalendergaver er jo som ellers, helt topp. Du er bare så flink toja :)




Fredag, lørdag og søndag fikk jeg mønsterpapir, bomullsgarn, flettepinner og stoppere (heter det det?). Flotte ting som jeg får bruk for.
I dag fikk jeg et nydelig handlenett med en sånn "peng" til å bruke i handlevogner hengene på. Bare så praktisk. Det kommer til å bli brukt hver dag :) jeg mistenker flinke toja for å ha sydd dette selv. Jeg er kjempeimponert.



Tusen hjertelig takk.
Klem
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Velkommen tilbake... kjekt dere koste dere...selv med sykdom..og pepeprkake byen er like vakker hvert år.


klemmer til deg =)

Tina sa...

Ja tack skicka gärna lite julstämning. Jag har tyvärr aldrig varit så förtjust i julen...Stackars lilleman som blev sjuk i Bergen. Skönt att det gick över så fort i alla fall. Saknar er! KRAM!