fredag 27. mars 2009

Endelig helg

Hei igjen,

Jeg hadde det toppers i Stockholm. Gjorde ikke for mye, men slappet godt av. Fikk meg en tur til Drottninggatan og Årstiden. En herlig butikk, men det ble ikke kjøpt noe denne gangen. Vi har så mange fine butikker her i nærheten, så det var ikke så mye som fristet å ta med seg hjem.

I dag tenkte jeg å vise noen detaljbilder fra litt av "stæsjet" mitt. 

Dette har vi på sofabordet ved TV'n 

Dette står på spisebordet i stuen

En liten detalj fra de søte englene

På kjøkkenbordet vårt står denne fine, gamle, muffinsformen. Jeg synes den er så fin med litt lys i :)

Ha en fin helg!

 

3 kommentarer:

Jannike sa...

Flott att du er igang igen. Savner deg forferdelig. Masse klemmer

Mitt hvite hus sa...

Velkommen hjem min gode navne søster..Så glad for å høre at du har hatt en fin tur til Stockholm O=) Du har fått slappet av og kost deg. Nydleige bilder du viser.. Den gamle muffinsformen var kjempefin..Pluss alt det andre=)

Ønsker deg en fin helg : varme klemmer Kerstin

snupski sa...

Velkommen hjem igjen. Kjempe flott at du har hatt en fin tur til nabolandet. Håper vi kan treffes snart. Gla i deg snuppa! klem