mandag 9. januar 2012

Alt er bra her.............

Her må det skjerpings til. Er så mye jeg egentlige kunne blogget om, men jeg får det ikke til :) Julen var kort og hektisk, men veldig koselig. Vi var alene på julaften og hadde besøk her 1. og 2. juledag. Nyttårsaften var vi hos min svigerinne og feiret sammen med de. Alltid veldig koselig.
Det er masse nytt her i heimen. Nye spisestuestoler 6 stk Eames :) Nytt lite bord, ny ipad, jeg har fått verdens fineste veske av min aller beste mann ;) Jeg skal se om ikke jeg kan få blogget litt om det etterhvert.
Ellers så holder jeg nå på å strikke en genser til verdens beste Frida. Håper hun blir fornøyd.
Ha en strålende mandag, jeg skal ut å ha meg en tur i kulden!

Klem
post signature

3 kommentarer:

Lisbeth sa...

Ofte sier man rundsal eller rundfelling. Så heldig Frida er som får en Marius! De er takknemlige å strikke og de er kjempegode på.

Jeg har som mål å blogge alt jeg lager og ferdigstiller i år. Mye fordi jeg vil se hvor mye jeg faktisk strikker i løpet av et år. Målet er også å gjøre ferdig prosjektet, og om jeg ikke gjør det skal det rekkes opp! Jeg har en stor bunke med uferdige ting og den skal ikke vokse i løpet av året. Har fått ferdig mye, men enda mer gjenstår. Puh!

Anonym sa...

Åh jag hörde om dina nya stolar!!! Blir väldigt avundsjuk på dem! Vill se bilder! Saknar er! KRAM!

Karlotte sa...

Hei Kerstin! Høres ut som dere har hatt en hektisk men fin jul ja, og hvilket gavedryss da;-)
Så spennende med kjøkkenet. Jeg elsker slike prosjekter. Si fra om du vil ha et par friske øyne i form av en interiørgal trønder så kjører jeg meg en tur jeg vet du!!
Her er det ro i heimen i dag. Så lenge flyten av is er god er allting godt (litt julekalender som hang igjen her!) Mor jobber litt og blogger litt, barna spiser is og ser barne tv!

Ha en fin dag, klem Karlotte.