onsdag 9. februar 2011

Travelt, travelt, travelt :))

Det er alltid travelt i en aktiv familie :)). Ikke alltid jeg henger helt med, men jeg prøver så godt jeg kan. Det er litt av det jeg sliter med etter all behandling jeg har hatt. På formiddagene, før all annen aktivitet begynner, prøver jeg å få gjort litt av mine hobbyinteresser. Nå for tiden går det i hekling/strikking av luer og scrapping. Jeg har fått bestillinger på adventskortene som jeg lagde før jul. (fikk ideen hos husfruas memoarer). Så nå produseres det for fullt her :-). Jeg gav ett sett til min kjære, gode søster som takk for at hun passet så godt på meg etter sykehusoppholdet, og den viste hun til sine kollegaer, og vips så var det noen flere som ønsket slike. Jeg lager en for hver dag i desember. Litt rart å sitte med juleting nå, men jeg koser meg stort :)






Klem

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Jannike sa...

ÅÅååååå så fine, ska vise de for Samira med en gang, klemmer

Tina sa...

Hihi! Det gäller att vara ute i god tid ;-) KRAM <3

Mitt hvite hus sa...

Du er så flink.. kjempefint var det..

nyt kvelden =))

klemmer

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina kort du gjort, du är jätteduktig på detta. Och bra och sätta igång så alla blir klara i god tid före advent.
Jättekul att du är med i min utlottnong, dina lotter ligger i korgen.
Kramar
AnnaMaria

Mitt hvite hus sa...

Nydelig kERSTIN

Og vet du du er så varmt velkommen inn i butikken vår.. og da får jeg hilst på deg også..

gleder meg allerede jeg =))

klemmer