tirsdag 14. desember 2010

14. desember

Min fantastiske kalendervenn har slått til igjen :))
I dag fikk jeg taco krydder uten salt. Passer oss perfekt. De 2 minste er ikke de letteste i matveien, men taco er noe de liker veldig godt :)).







Tusen takk min gode venn.
I dag skal jeg muligens en liten tur til den koseligste butikken jeg vet om. Nemlig Himmelrommet. Må opp og vise de fine adventskortene jeg har laget.






Inspirert av Hulda sine fantastiske kort, måtte jeg prøve å lage mine egne. Her ser dere 3. desember. Ha en fin dag. - Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jannike sa...

Helt nydelige kort, jeg fikk tårer i öynene når jeg fikk mine. Tusen takk min kjäre elskede söster. Klemmer

Torparbo sa...

Takk for titten... De var helt skjønne. Forstår søsteren din at hun fikk tårer i øynene. Du er super flink. Klem Gro