onsdag 10. november 2010

Long time no see......

Nå var det lenge siden jeg hadde skrevet noe her. Som de fleste vet, så har jeg stått i helsekø for rekonstruksjon etter brystkreft. Noe som kan ta opp til 6 år - bare se her
NÅ STÅR JEG IKKE I DEN KØEN LENGER :) Jeg stod også på ringeliste, i tilfelle de fikk en avlysning på operasjon. Og mandag 25.10 ringte de meg og sa at jeg kunne bli operert allerede tirsdag 26.10. Noe jeg takket ja til. Skulle nok egentlig ikke gjort det, siden jeg var så sliten. Så for å ta en lang historie kort. Det har vært helt forferdelig, med reoperasjoner pga blødninger i magen mm. Men nå endelig, er jeg på vei opp igjen. Min kjære elskede storesøster fra Stockholm er her og passer og steller meg. Hun er uvurderlig hjelp - jeg kan ikke si nok hvor høyt jeg elsker henne. Jeg hadde nok ikke kommet meg så fort uten din hjelp. Nå skal vi bare kose oss de siste dagene. JED :)
Klem

4 kommentarer:

SOLSAUM sa...

Så godt å høyre at det går betre med deg!
Håpar det blir bra no!

Ha gode dagar!

snupski sa...

Så hyggelig å høre at du nå er i gang. Unner deg alt godt og håper helsen blir bedre! Kjempe glad i deg!! klem

Tina sa...

Det var så skönt att höra din röst igår min älskade syster. Jag håller tummarna för att det bara ska bli bättre och bättre nu. Saknar dig och älskar dig! KRAM

Torparbo sa...

Håper at det går fremover med deg nå. God helg til deg og dine. Klem Gro