fredag 10. september 2010

Fredan....

Deilige fredag. Huset er rent og klart til helgen. Skal kose meg med litt strikking i dag tror jeg;)

Henrik må desverre tilbake til tannlegen i dag. Den er fortanna må trekkes ut. Han mente det var en betennelse på gang i tannkjøttet. Tannen er forholdsvis løs, men allikevel er dette ikke noe morsomt. Bare å bite tenna :) sammen og være tøff mamma. Jeg har fortalt Henrik at slike tenner som tannlegen må trekke ut er mye verdt;))

Viser et bilde fra en krok i stuen vår idag. Stolen er arvet og jeg har trekkt den om med linstoff. Har en maken stol som jeg tror jeg skal gjøre det samme med.



Ha en fin helg!

- Klem fra Kerstin via iPhone

1 kommentar:

Tina sa...

Ja såna tänder är värda mycket mycket pengar har jag hört ;-) Stackars Henrik! Tur att han är så tuff! Ha en trevlig helg! Saknar Er! Puss