onsdag 25. august 2010

Baderom

Nå begynner det endelig å skje noe på badet vårt. Flisene er lagt og jeg er superfornøyd - spesielt med veggene :)). Vegghengt toalett er kommet opp. Vi skal ha (og har hatt :)) svart lokk, men det klarte rørleggeren å knuse sist forrige gang han var her. Var litt leveringstid på svart lokk nå, men det kommer. Også kjempefornøyd med det. Boblekaret er på plass - og prøvd ut av ungene og mannen. De er fornøyde med det. Tenkte jeg skulle ta meg et bad idag. Må jo prøves ut:))
I dag kom dusjarmaturet opp. Skal bli spennende å få prøve ut det også. Det ble et slikt Hans Grohe Raindance. Syns de ser så deilige ut:))
Vinduet er blitt mindre, og det er jeg også veldig fornøyd med:))
Selv om badet ikke er helt ferdig, så må jo mor inn å style litt. Bare se den lekre
medisinboksen jeg fikk av min kjære niese i sommer. Passer perfekt. Tusen hjertelig takk min egen kjære T.
- Klem fra Kerstin via iPhone















4 kommentarer:

Tina sa...

Åh vad fint det blir!!!! Saknar dig massor! Puss och kram

Mitt hvite hus sa...

Heisan vennen... der er du jo.. har svanet deg her inne..

håper alt er okei med deg..

så fint det blir likte veldig godt medesin skapet ditt ..

ha en fin uke =)

klemmer =)

Jannike sa...

Så fint det er, vår dusch blir og fin ,vite vegger svart gulv, nå venter vi bare på att Kenth får tid å komme å sette in toa, vask o dusch, håper det blir för helgen. Savner deg masse Klemmer fra din söster Jannike

Nina sa...

Gud så fint badet blir da!!!
Gleder meg masse til å se det "live"
Gleder meg allerede til neste gang jeg kommer på besøk! Da er det oppi badekaret og bare NYTE!!! hihi...
Masse klemmer