tirsdag 9. mars 2010

Da er vi kommet hjem fra Italia. Det har vært helt fantastisk. Godjenta mi har hatt så mange fine opplevelser og erfaringer i disse dager. Blitt kjent med mange andre alpinister fra mange andre land. Jeg er så glad for at jeg ble med. Her ser dere et bilde av henne i et av rennene hun var med på:



I morgen tidlig reiser jeg på nytt rehabiliteringsopphold. Det blir 3 nye uker på Hauglandsenteret. Skal bli godt, samtidig med at det blir tøft å være så lenge borte fra familien. Kommer til å savne dem masse.
Jeg skal ihverfall pakke med meg en masse garn, så får vi se hva som produseres i løpet av oppholdet :)

Kanskje det kommer noen oppdateringer herfra underveis.

Klem

4 kommentarer:

Jannike sa...

Håper du får en fin o god tid på rehabiliteringen. Du kommer nok hjem som en ny kvinne. Ha det gott o masse Klemmer

SOLSAUM sa...

Ha eit godt opphald, det gjer så godt;o)

Mitt hvite hus sa...

Herlig å ha en slik opplevelse med seg i bagasjen når du skal være borte fra familien..

Ønsker deg ent fint opphold..

varme klemmer Kerstin

Tina sa...

Hon är så duktig Frida! Hoppas att du får det skönt nu vännen. Att du hittar massor av ny energi. Saknar dig! KRAM!