mandag 22. februar 2010

Bella's Mitten

Da er jeg ferdig med par nr 2 og 3. par er allerede på pinnene. De er morsomme å strikke. Jeg begynte å strikke etter den norske oppskriften, men gikk over til den engelske ganske snart, og det var faktisk mye lettere:). Jeg som virkelig har kviet meg for å strikke etter engelske oppskrifter. Men det var latterlig enkelt:). Mottakerne av vottene er fornøyde.











Vottene er strikket i Alfa og på pinne nr 5. Nesten 3 nøster gikk med pr par :)

Klem

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hei! så fine de var. Kan jeg få lov til å låne oppskriften eller ta kopi av den. Syntes dette så gøy ut. Klem

Kerstin sa...

Klart du kan få låne. Får ikke tilgang til profilen/bloggen din, så jeg får ikke gitt deg svar via den. Oppskriften ligger ute på nettet :) Du finner den på denne linken
Norsk: http://gratisoppskrifter.poppyfield.net/?p=100

Engelsk: http://homepage.mac.com/subliminalrabbit/bellasmittens_pattern.pdf

De er virkelig gøy å strikke.
Klem

Jannike sa...

Hei! så fine. kan jeg få oppskriften?. Pröver först via linkene. Masse klemmer fra din söster

Mitt hvite hus sa...

Så flotte da.--- kikker inn på linken etter oppskriften jeg..

håper alt er vel med deg..

klem Kerstin