søndag 11. oktober 2009

Blogtreff på Lillestrøm

På fredag dro jeg med meg en venninne på blogtreff på Lillestrøm. Dette var et treff som Malivas Verden arrangerte for oss. Du fikk virkelig til et fantastisk treff. Tusen takk!! Stemningen var kjempegod, maten var nydelig, ja, det var en fantastisk kveld.

Tror vi var en ca 50 damer. Noen av oss hadde etter oppfordring fra May-Liss egenproduserte navnelapper. Bare se her:



Etter den nydelige maten, tok vi turen til Zanz. De hadde åpnet dørene for kun oss. Og med 20% avslag så var den noen godbiter som ble med hjem. De skal jeg vise dere en annen dag.

Ha en fin søndag videre.

Klem fra Kerstin

3 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅå var du på dette treffet.-..så heldig... høres ut som et kjempekoselig treff...

Tuuusen takk for det skjønne albumet... skal studeres nøye de nærmeste dagene... kom hjem sent i går kveld.. så i dag er det vaksing av klær og rydding...
Tusen tusen takk.... Kommer nok om dette albumet o bloggen etterhvert..Klemmer Kerstin

Maliva`s verden sa...

Hei..takk for sist.Koselig å hilse på deg,men vi skulle nok hatt en hel dag vi jentene...altfor liten tid til å få snakket med alle...KOselig å høre at du likte deg..Kanskje vi treffes igjen...Så flott bok du har lagd til Kerstin..ble helt rørt av tanken din jeg:o)Klem fra Maliva

Unknown sa...

Hei!
Var det deg jeg snakket med ved kassa, hadde du rosa sløyfe og vi hadde en liten prat om den viktige saken?
Så den nydelige scrappeboken du hadde gitt Kerstin og det bragte meg videre hit... :o)
Klem fra nanni