fredag 21. november 2008

Ny adventstake


Se den nydelige adventstaken jeg kjøpte meg i går. Også jeg som ikke skulle ha noen ny i år. Ja,ja, sånn  kan det gå når man har butikken Himmelrommet i nærheten ;)
Gutten min på 5 år har vært på radioen idag. Radioen var i barnehagen på besøk i går. Han sa høyt og tydelig at han ønsket seg politistasjon i Lego og at det var ikke noe å tenke på dette med fred på jorden. Hmm, er det noe jeg har glemt å fortelle ham ;)
Jeg får besøk av min gode, fine, vakre osv niese idag. Gjett om vi skal kose oss sammen i over 1 uke - jippi!!!!
Ha en fin fredag!
Klem fra Kerstin

2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

hei Kjære Kerstin=)

Koselig å høre fra deg.O=)Nydelig adventsstake du har kjøpt deg, den likte jeg veldig godt0)
Så koselig med poden på radio da. Slike ting skulle man kunne tatt opp og spart på. Ja her må en nyte snøen så lenge dne ligger og det pleier ikke å være lenge. Men de har meldt kaldt til over helgen så kanksje vi er heldig=)
Ønsker deg en find ag Klem fra din navne søster Kerstin

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!


ååå vilken fin adventsljusstake......wow...vill ha!

Kramizz nilla