mandag 1. september 2008

Panikken råder................

Jeg har desverre fått beskjeden om at en bekjent av meg har gått bort. Jeg er livredd, klarer ikke å tenke på annet. Beklager å dele dette med dere, men jeg måtte bare få det ut.

Jeg har fått award fra Kerstin med blogen Mitt hvite hus

Kan ikke si annet enn at jeg tror på engler. Dette må da bety noe - få en slik award når jeg trenger det som mest???

Dette redder min dag. Tror jammen jeg skal sette meg til scrappebordet og kanskje få gjort noe der. Tusen hjertelig takk Kerstin (min gode navnesøster:)) YOU MADE MY DAY!!!

6 kommentarer:

Fruen i Det Hvite Hus sa...

Veldig trist å høre om dødsfallet. Kreft er noe forferdelg og ukontrollerbart svineri.
Min dypeste medfølelse.

Jannike sa...

Trist! Håper du kommer deg litt med scrappingen. Tusen skyddsengler og Klemmer fra din söster

mos sa...

Uff og uff det var trist å høre! Engler finnes, og du er definitivt en av dem ! Husk på at kreftceller skyr godt humør, så hos deg vil de nok aldri prøve seg igjen !!! Klem fra Mona

gudrun sa...

Å, så koselig at du har fått denne fine awarden på bloggen din, kjerstin. Det fortjente du!!
Og god klem fra meg til deg.
G
:)

Mitt hvite hus sa...

Så bra kjære Kerstsin at jeg kunne gjøre dagen din bra. Veldig leit å høre om din bekjent somdesverre gikk bort. ja en blir ekstra redd når noen nære og kjære går bort. MIn bestevenninne mistet sin bror i går. Det er så ufattelig trist og leit.
Men vi må gå videre.
Ønsker deg en riktig fin dag0) Tenker på deg ! Klem Kerstin

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej vännen!

Beklagar sorgen...tråkigt.
Kramar dig hårt.

Grattis till din award!
Jättefin.......

Kram Nilla