tirsdag 27. mai 2008

Guttebursdag

Tenkte jeg skulle vise noen av kakene jeg lagde i forbindelse med 5-årsdagen til minstemann.
 Sjørøvermuffins
 fotballkake.
Tenkte først å ha grønn kokos som gress på kaken, men kom på at mine barn liker ikke kokos så da ville ikke det bli noen suksess :).
Ellers så skal største jenta vår få ha besøk her på fredag. Så da er det igang med å bake igjen :) Hun vil ha rosa dekor på muffinsen. Så jeg får finne på noe der.
Nå skal jeg ta meg en tur på bruktbutikken som vi har her i nærheten og se om ikke jeg kan finne noe :)
Ha en fin tirsdag alle sammen.

4 kommentarer:

Lilla Trollbacken sa...

Mmmm, vad dina kakor ser goda ut!Vad du är duktig på att baka!
Jag tror jag smakar en bit hihihi!
Kram
Gabrielle

A home far away sa...

wow de kakorna ser vansinnigt god ut jag förstår leenedet:-)
Vi har bott i 1,5 år i Singapore och kommer att bo här i minst 2,5 år till. Men inget går upp mot den skandinaviska sommaren, även om jag på slutet längtar tillbaks till Sinapore!'
Ha de
Gunilla

♥ Pia... sa...

Mums sicken tårta...det vore nåt för mitt ena barnbarn det..fast han har redan fyllt..får vänta tills nästa år kanske..ser att du varit hos zanz..då blev jag avundsjuk..minsannvill så gärna dit..var det en upplevelse ..var du nöjd..?..PIA

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

Men vilka läckra tårtor...helt otroligt!
Du är såå duktig.

Ja man stressar nu före skolavslutningen...sen blir det inte förrän jul...hihiihihi...

Kram Nilla