tirsdag 15. april 2008

Jippi

I går var det på vekten igjen. Nå viser den totalt -13,1 kg siden jeg begynte i januar :) Jeg er så glad, så glad. Det er deilig å leve. Etter veiingen var jeg på "Pikene på hjørnet" og spiste en god Tacotallerken :) og dit skal jeg i dag også (fnis). I går var det barselgruppen som møttes og i dag er det "oss overlevende". Hmm, rart å skrive det, men det var en annen kreftrammet som uttrykte seg slik. Litt rart å bruke slike ord, men det stemmer jo???

Ha en flott tirsdag alle sammen!

3 kommentarer:

Line sa...

Hei
Takk for koselig kommentar i bloggen min! Vesken du lurte på koster 500,- inkl porto.

Kan tenke meg du gleder deg til Nice! Det er jo beste tiden der nå (¨,) Sol og varme ...*sukk*

A home far away sa...

Vad du är duktig! Och så gott med Tacos det är vi nog varje fredag hemma hos oss:-)

Ha en bra kväll!

A home far away sa...

Hej igen. Visst får du länka jag blir bara glad och hedrad, tack!
Ha de

Gunilla