fredag 1. februar 2008

Det snør og snør og snør........

Det har sikkert kommet en 30 cm med snø i løpet av gårdsdagen og natten. Det var ikke lett å få ut bilen. Med den formen som jeg har - er det jo en hel dags effektiv trening å måke snø. I dag skal jeg inn på sykehuset for ny herceptin kur. Da er det ihvertfall mulig å bare sitte å slappe av der :). Det tar nesten en hel arbeidsdag å få disse kurene. Skal kjøpe meg noen gode interiørblader. Da går tiden fort :)

Idag tenkte jeg å vise en av LO'ene som jeg har laget. Den er av eldstejenta mi.



Ha en strålende dag!

3 kommentarer:

Cathinka sa...

Hihi.. jepp.. hun ska i sjalet på ryggen så ska vi scrappe i vei:D
Hun e sååå rolig i sjalet! E helt utrolig! For en drøm!!!:D
Hun har ikke vært så rolig siden hun kom til verden! Og kjempe behagelig å bære henne slik:)

Ååå.. som jeg gleder meg til å komme til dere nå!!
Savner en skikkelig stor kos fra dere alle nå!!

Klemme klemme;)

Jannike sa...

Den var helt nydelig, hun er bare for skjönn Frida, Klemmer

gudrun sa...

Å, for en utrolig NYDELIG LO, Kerstin!!
KLEM