torsdag 24. januar 2008

Jeg har fått meg blogg

Dette håper jeg skal blir gøy. Tar nok litt tid før jeg finner ut av alle muligheter her inne, men dere får ha tålmodighet :)
Her vil jeg skrive litt om hvordan jeg har det.  Kanskje lufte litt av mine innerste tanker.  2007 har vært et tøft år for både meg og min familie. Like før påske ble jeg operert for brystkreft, og har siden det vært igjennom tøffe cellegiftkurer og stråling. Nå er jeg forhåpentligvis ferdig med det for alltid :). Får fortsatt Herceptin, og skal ta det fram til sommeren.
Jeg vil nok også etterhvert vise litt av mine prosjekter her også.

Håper å bli kjent med mange her:)


1 kommentar:

Winnie sa...

Hei Kerstin - flott blogg du har laget til - kjekt for oss å få høre hvordan du har det - tenker mye på deg - var godt å høre referat fra forrige helg - fikk forresten se noen flotte bilder av dine tre flotte barn.
Fortsett å skriv - skal følge med.'
Klem winnie