fredag 1. juli 2011

Fredan.....

I dag er en slik dag da jeg ikke får til å kommentere på bloggene deres. Nå når jeg endelig har hatt tid til det så blir jeg sittende bare å rote med Blogger :(
Her er det regn idag. Vi må finne på noe kos inne med ungene. Herr Småplukk hadde tenkt å ta med seg ungene på fisketur med overnatting i telt i helgen, men det ser ut til å spøke litt med det.
Jeg har hatt problemer med iphonen min, så den ble levert på verksted 4.6 og fortsatt er den ikke OK. Jeg har fått ny, men samme problemet med den. Så nå går jeg nå her og venter da. Rart hvor avhengig en kan bli. Jeg føler meg helt hjelpeløs uten den. Ikke har jeg noen tlf nr inne på denne lånetlf heller. Så alle mine venner, beklager at jeg ikke tar kontakt. Kommer sterkere tilbake ;)
På søndag får jeg besøk av min kjære bror med kone. Det gleder jeg meg til. Det er alltid så godt å være sammen med de. Og vet dere, DE SKAL TA MED SEG KRABBE. Mmmm, det er bare så godt.
Ha en fin helg!
Stor klem

post signature

Ingen kommentarer: