fredag 21. mai 2010

Snart helg



Etter å ha lest innlegget til min kjære navnesøster, så kom jeg på at jeg ikke har blogget den flotte puten som hun har laget til meg. Til daglig så ligger den å bare er fin på sengen vår, men siden den ikke er oppredd enda:), ble jeg nødt til å finne noen plasser i stuen til den. Det er en flott hekleduk i front på puten og bak er det bånd til å "snurpe" puten igjen. Jeg er utrolig glad i å få hjemmelagete ting. Liker også å lage gaver selv. Sying er ikke min sterke side :) så da blir jeg ekstra imponert og glad for slike ting:).
Vi skal avgårde mot Hafjell, Hunderfossen, Lillehammer i helgen. Minstemann skal være med i trollcup/ fotball. Eldstejenten er på juvass på ski:).
God helg!
Klem


-

1 kommentar:

Mitt hvite hus sa...

Heisan kjære navne søster...

der var den ja... ble flott hos deg..
Ja hjemmelagde ting er jeg også veldig glad i..
høres ut som dere skal ha en herlig helg sammen...kos dere masse...

Klemmer Kerstin