onsdag 14. oktober 2009

Lykke......

Idag får jeg besøk av min kjære bror og hans herlige kone. De bor i Bergen, så det er ikke så ofte vi møtes. Vi skal kose oss hele helgen. Kan tenke meg det blir en aldri så liten Harrytur også :)

I dag tenkte jeg å vise dere noe av det jeg kjøpte hos Zanz i forbindelse med blogtreffet på Lillestrøm. Jeg er nå den lykkelige eier av en Tolix stol :)Bare se her hvor flott og stilig den er. Jeg skal ha meg flere av disse etterhvert.



Her er også noe av det andre jeg kjøpte.



Jeg kjøpte litt mer, men det er julegaver ;)så det får dere ikke se.

Ha en fin dag!

Klem

3 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Heisan min venn... så koselig med besøk fra Bergen da... kanksje jeg blir med =)=)

flott stol du har kjøpt deg....
Kjekt med noe nytt av og til...
Kos deg masse i helgen med besøket ditt..

Tusen takk for nydelig album...som jeg har kikket i mange ganger...
varme klemmer Kerstin

Anonym sa...

Hei.. måtte bare inn å se hvem som hadde laget det nydelige minnalbumet til Kerstin.. du har gjort et fabelaktig arbeid der!!!

Hilsen Bea i Danmark

Jannike sa...

Kos att Petter o de kommer, kos dere masse, Jeg er grönn av missunnelse på stolen Klemmer