mandag 2. juni 2008

Sol og varme....

Vi har hatt en helt nydelig helg med deilig sommervær. Ungene har hatt vannsprederen på både titt og ofte :). En liten badetur har det også blitt på dem.
Ellers har bursdagsfeiringen til 11 åringen også endelig blitt tatt. Det gikk kjempefint. De koste seg med pizza, masse deilige kaker, snop og film. 17 gutter og jenter var det her. Godt det var fint vær, så de satt ute å spiste pizza ihvertfall. Jeg fikk desverre omgangssyke den dagen, men klarte å gjennomføre både baking og besøk med stil:). Det er godt man er tøff he,he!!!

I mangel på andre gode bilder får dere et glimt av det ene stuebordet vårt i dag.

Ha en underbar mandag!
Klem

5 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Vel overstått bursdags feiring. Feiret min yngste sønn sin dag på søndag vi også.
Heldige med været iallefall!!

Ha en strålend efin uke:=)
Klem

Mitt hvite hus sa...

Hei igjen :=)
du fikk en award fra meg:=)

snupski sa...

hmmmmm.... var jo litt av poenget også det da. Pirre nysjerrigheten. Men jeg er mye nærmere målet nå enn tidligere i dag. Så vi får se.
Skal scrappe sammen med Milla neste uke. Det gleder jeg meg til. Ha en fortsatt fin kveld.

Livy sa...

Heisann!
Vel overstått bursdagsfeiring! Deilig med fint vær ved slike anledninger:-)

*masse god bedring til deg*

*Klem*

Cecilia sa...

Hej Hej! Vad kul att du hittat till mig! Välkommen! Roligt med norska besökare.

Nu ska jag kika lite på din fina blogg!

Kram Cecilia